O blogu – dla kogo powstał i jaki ma cel?

20 sierpnia, 2019

Blog o marketingu online powstał by trochę odczarować cały obszar związany z reklamą w mediach digitalowych, pomóc osobom korzystającym z dobrodziejstw internetu wybrać najbardziej efektywne metody działań reklamowych i maksymalnie wykorzystać ich potencjał.

Na łamach bloga postaramy się pokazać jak możemy wyemitować skuteczne reklamy, jak mierzyć ich efektywność i w którą stronę kierować swoje działania by przyniosły oczekiwany rezultat.

Z jednej strony postaramy się mówić o nowinkach i trendach w marketingowym świecie, z drugiej natomiast przy każdej możliwej okazji będziemy przypominać, że marketing jest dla ludzi i niektóre rządzące nim zasady nie zmieniają się od lat, o czym często zdarza się zapominać.

„Wyznajemy marketing holistyczny.”

Wszystkie zdobycze techniki takie jak bardzo zaawansowane narzędzia do zakupu mediów, obrabiania danych, śledzenia użytkowników, inteligentnych rekomendacji i tworzenia ultra atrakcyjnych formatów reklam, na nic się zdadzą gdy zapomnimy o podstawach przekazu marketingowego i skupieniu naszych działań na odbiorcy. Prawdziwym, z krwi i kości, mającym swoje potrzeby i przyzwyczajenia, poszukującym rozwiązania swoich problemów lub chcącym podnieść (jak górnolotnie by to nie brzmiało) jakość swojego życia.

Misją bloga jest szerzenie informacji o digital marketingu w przejrzysty, jasny i uporządkowany sposób tak by nie generować dodatkowego szumu i nie powtarzać za innymi utartych haseł i „prawd”.

Poszukamy balansu między skrajnym, „kliento-centrycznym” podejściem do działań reklamowych a tak ostatnio modnym podejściem analityczno-statystycznym. Wierzymy, że działania marketingowe prowadzone w odpowiedni sposób mogą pomagać odbiorcom w realizowaniu ich potrzeb, bawić, uczyć a nawet… zmieniać świat na lepsze. Wyznajemy marketing holistyczny.

Kto najbardziej skorzysta z zawartych na łamach bloga informacji?

Na pewno początkujący marketerzy, osoby planujące rozpocząć swój własny biznes, młodzi przedsiębiorcy, właściciele większych firm, którzy dopiero zaczynają przygodę z działaniami w digitalu. Mamy cichą nadzieję, ze bardziej doświadczone osoby w zakresie marketingu również znajdą coś dla siebie. Uprzedzamy: publikowane wpisy często będą stawiać pytania, formułować kontrowersyjne tezy, skłaniać do refleksji i dyskusji, ale już nie koniecznie prezentować „niepodważalne” doktryny.

Marketing to dialog, który opiera się na języku a ten tworzony jest od stuleci. Język się zmienia i ewoluuje tak jak zmienia się i ewoluuje marketing. Obserwacja, analiza i trafne wnioski pozwalają te zmiany rejestrować, opisywać i wykorzystywać w praktyce.

Przeczytaj jeden z naszych najciekawszych artykułów:
http://ermon.pl/growth-marketing-czyli-jak-rozwijac-biznes-online/

Jeśli więc chcesz zgłębiać tajniki reklamy online i razem z nami zmieniać oblicze Digital Marketingu zapraszam do śledzenia naszego profilu na FB i zapisu do Newslettera – będziemy się tam regularnie przypominać.

PS
Pamiętaj blog o marketingu online jest dla Ciebie, więc jeśli masz jakieś pytania lub chciałbyś żeby pojawił się wpis poruszający dany temat – po prostu napisz: info@ermon.pl – będzie nam bardzo miło.

Z poważaniem,
Ermon.